Temavecka-flätad

image621

Fredagen är här och äntligen helg. Och temat för idag är flätad. Insåg att jag har väldigt mycket som är flätat här i lägenheten. Korgar och sånt. Har fått svar på mitt sjukdoms tillstånd nu oxå på morgonen. Dom ringde från jobbet imorse och frågade om jag kunde jobba 8-13 idag eftersom det går magsjuka (!) där. 3 st tanter på boendet har/haft magsjuka och nu några ur personalen. Aha tänkte jag de är därifrån jag blivit smittad. Det var alltså ingen influensa, utan denna attans j*vla magsjuka. Fy!! När jag jobbade i lördags då var de en tant som vart dålig då, men vi tänkte inte på att de var magsjukan, utan hon kan kräkas annars oxå. Och tisdagsnatt då fick jag min magsjuka som ett brev på posten, de kommer ju så plötsligt. Är nästan lite otäckt de där. Vill bli frisk nu, hoppas jag är piggare tills imorrn så jag får träffa J och M som kommer hem ikväll. För inte smittar magsjukan efter man blivit frisk?!?

Fy vilket "sjukt" inlägg detta blev då.. hihi.

Trevlig Helg!


Kommentarer
emma

tack för bilderna !
dom är upplagda nu på bloggen :)

2008-04-27 @ 13:38:57
URL: http://enlitentax.blogg.se
Malin

Magsjukan smittar flera dagar efter man blivit "frisk". Om det är riktiga vinterkräksjukan, som det nog var om det kom så plötsligt, så sitter det till o med kvar i textilier och sånt, typ soffan, bilen och sådär. Så himla otrevligt! Hoppas allt är bra nu allafall!

2008-04-27 @ 19:22:57
URL: http://www.myopera.com/malinw/blog
Ellas Inspiration

Lät inget vidare! Snygga mönster bidrag! Ha en mysig kväll! Kram Karin

2008-04-27 @ 21:14:07
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0