Vårtecken?!

Imorse då man åkte till jobbet vid 7 snåret ja vad ser man inte då må tro? Jo 3 st tranor och 2 st kanada gäss stå på en åker. Det är väl ett vårtecken tycker jag! Ett leende letade sig fram på läpparna, jag började nynna på en glad liten melodi och tankarna flög iväg på allt som våren har med sig i bagaget. Nu letar jag efter nästa stora vårtecken och det är ju självklart tussilago, vet att det är några som sett de här runt omkring men icke jag (ännu) kikar i dikerna varje dag då man är ute och promenerar med Freja, men har inte sett nått ännu. Ännu en ganska stressig dag på jobbet, men de har gått bra endå. Älskar mitt jobb faktiskt, trivs så bra! Och det är väl så det ska vara oxå, att det ska kännas bra att åka dit varje gång utan att man ska ha en klump i magen av obehag. Ska nu ta och varva ner med en promenad med stavarna, passa på när Freja ännu är på "dagis" hos pappa. Blev ingen vattengympa ikväll tyvärr för Nettan fick förhinder, jo visst kan jag åka dit själv men känner att jag heller tar en promenad med stavarna och mp3 spelaren och försöka få iordning på alla tankar som snurrar i min skalle just nu.

Vad gör ni för att varva ner och samla tankarna?

Tror jag börjar bli kär.. fniss!!


image570


Bjuder på fler bilder av Jinas andra kull med valpar från år 06.
Dom små underverken. Söta som karameller!


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! Låter friskt med en promenad :) Duktigt! själv har jag svårt att komma igång.. haha! Oj vad du jobbar! Jens sa idag på jobbet om han skulle gå förbi ditt jobb och se om det fanns fika där som han kunde käka :) hahaha! Nu är han barnvakt med tova i helgen :) Lekfarbrorn Jens! Vad kul att du vela ut till bonden. var med dig man var ute sist, har inte blivit av annars.. Behövs ibland :) Hoppas du får en trevlig torsdagkväll! Hälsa lilla gullungen freja :) Kram Lotta

2008-04-03 @ 18:41:37
URL: http://lottasvensson.blogg.se
Sandra

Nååå så söta! Kram Sandra

2008-04-03 @ 19:24:59
URL: http://tjohalia.se
emma

hej gumman :)
dom teerna .
de med kanel ,blåbär o hallon.
var kan man köpa dom?
aldrig druckit dom förr.
och dom smakade ljuvligt ;)

2008-04-03 @ 22:26:16
URL: http://enlitentax.blogg.se
Malin

Åhh vad söta!!! Det tycker Marabou också:P Hon sitter här brevid mig. Kram

2008-04-04 @ 09:09:36
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Designtjejen

Åh, vilka underbara bilder!

2008-04-04 @ 21:19:02
URL: http://designtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0