Akuten

Oj nu har jag haft en såndär ofrivillig (behövlig?) paus igen. Men det har sina skäl. Har sovit i pappas hus och passat hans vovvar sön-ons. Eftersom han och M har varit till underbara fjällen och vandrat. Och så har man jobbat också. Men igår fick jag spendera mer än 4 tim på akuten, hjärtat som krånglar igen. Trodde 2 operationer skulle hjälpa men icke, igår kom samma fel tillbaks. Togs flera st EKG, fick olika medeciner och så, innan dom fick hjärtat att hoppa tillbaks på sin normala rytm igen. Helt slut och trött idag efter flera timmars hjärtrusning och oregelbunden hjärtrytm igår. Blir ett besök hos min hjärtläkare den 23 augusti för koll och så får vi se vad han säger. Är ialf sjukskriven några dagar nu, och tur vädret inte är det bästa. Passar utmärkt att kura inne i soffan under filten med en kopp te, en bra bok och en massa bra filmer.

Hoppas allt är bra med er!





Har även idag beställt en ny kamera. En systemkamera som jag alltid önskat mig.
Kommer på posten om 2-5 dagar. Längtar!



Kommentarer
Fröken Svår

Usch då! Skönt att allt gick bra. Hoppas du får vila upp dig lite nu då.



Kram

2008-08-07 @ 13:47:57
URL: http://frokensvar.wordpress.com
Mari

Den kameran kommer du att bli jättenöjd med. Sonen har en och han är rätt petig när det gäller att köpa prylar.



Vila upp dej ordenligt nu!



Trevlig blogg, hittade hit via Livet i byn.

2008-08-09 @ 06:31:35
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Ellas Inspiration

Din stackare!!



Hoppas att du mår bättre idag.



Du får tänka på alla underbara kort du kommer att ta med din nya kamera. Gud va kul!



Sköt om dig!



Kram Karin

2008-08-10 @ 10:31:21
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0