Andra ljuset brinner!

Imorse slog man upp ögonen då klockan ringde 05:55, förvånad till en början men sen kom jag ihåg att jag skulle upp och jobba. Åt en mysig frukost och det andra ljuset i adventsljusstaken fick tändas. Gick bra att jobba, som vanligt. Trivs kanonbra där. Efter jobbet åt jag en snabb lunch innan jag, Freja och kameran begav oss ut på en promenad i det underbara vädret. Vindstilla, behaglig temperatur och alldeles tyst och stilla. Rogivande var det, kom på mig själv med att gå och le under hela promenaden, förutom dom gånger man höll på att sätta sig på rumpan pågrund av luriga isfläckar som gömmer sig där under snön, men annars var det ett leende som fanns med på hela promenaden, i det vackra vinterland.. trallall lalalallalala....


Tyvärr så verkar blogg.se inte vilja samarbeta med mig nu, kan inte lägga ut nå bilder. Får väl bli imorgon då *arg* ska ta mig en clementin, pepparkakor och te nu, så blir man nog glad igen, om inte annat snäll då =)


Trevlig andra advent önskar jag Er alla!



Kommentarer
hypnotica

Tycker du verkar vara en så mysig tjej. Genuiteten lyser igenom, du känns äkta, varm och jordnära. Dina vänner och familj måste verkligen uppskatta dig!



Ingen aning om varför jag skriver det här men det känns alltid bra att komma med något uppmuntrande, och jag säger alltid vad jag tycker för den delen..



Må väl!



/h

2008-12-07 @ 20:33:11
Livet i byn

Men du, vilken underbart julig header du har på bloggen nu. Man fick julstämning på en gång :0)



~Livet i byn

2008-12-07 @ 21:44:12
URL: http://livetibyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0