En röd näsa

Vilken kyla vi fått. Imorse vaknade man upp till -19 grader. Låg kvar ett tag och drog sig och samlade mod för att bara sticka ut näsan genom dörren. Freja kände direkt av kylan och gjorde sina behov snabbt och trippade sedan snällt in och la sig i soffan, bäddade ner sig under filten faktiskt =) Så sött. Tänkte att jag skulle varit med i EFIT idag, men liksom vilken spännande dag det skulle blivit, not. Eftersom graderna inte gått ner något på hela dagen utan, envist visat dessa kallgrader så har det även idag blivit en heldag inne. Det enda man gjort är tagit reda på tvätten, surfat (måsta ju bara klicka hem lite snygga vårkläder från HM) tittat på film och sedan varit till apoteket för att hämta ut medecinen. Nu ska jag ta och börja med kvällsmaten, det blir köttfärspaj, en som min älskade mamma brukade göra. Kvällen i övrigt blir lugn. Ska klä mig i myskläder, sitta i soffan under filten med raggsockorna på och som sällskap en stor värmande kopp te och se på tv och film. Hoppas att detta kalla väder ger med sig snart så man kan ta långa, härliga promenader igen. Det längtar jag efter!



Sover sött!


Kommentarer
Frida

Vilken fin ny blogglayout du har fixat! :) Ska själv pilla med min när jag får ändan ur... ;) Passar på att säga gott nytt år, kramar Frida

2008-12-31 @ 00:22:51
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0