Jag ser en stjärna... (på skridskor)

Härliga underbara lördag är här och med den kommer en välbehövlig sovmorgon eller ja ialf till kl 8:40. Låg och drog oss ett tag innan vi gick ut på morgonpromenaden i det vackra vinterland vi fått, och ja visst det snöade idag med. Har snöat nästan hela dagen. Är så himla vackert ute nu, när snödrivorna växer för var dag, snöflingorna faller sakta och träden är som snö skulpturer. Såhär minns man vintern från barndomen =) När vi njutit av promenaden dukades det upp en smarrig frukost framför nyhetsmorgon med tända ljus, extra mys på helgerna ska de vara *ler* Och eftersom vädret var så härligt så tog vi en tur på sparken efter frukosten lagt sig lite. Annars har dagen varit lugn och härlig med film. Nu sitter man här, mätt i magen efter en tidig kvälls middag med fläskfile, klyftpotatis, kantarell sås och sallad, fick lite kantareller av pappa. Och nu väntar disken, sen ska jag mysa ner mig i soffan och invänta finalen i stjärnor på is!

Imorgon ringer kl 05:55, ska upp och jobba, ett kort pass 7-12:30. Sen får vi se vad söndagen har mer att erbjuda.



Detta fotade jag i förmiddags, från min balkong. Visst är det vackert.



Kommentarer
Lotta

Åh vilken bild!! Så du skall jobba imorgon, vad roligt :) Men vad tidigt klockan ringer hehe! Ha en trevlig kväll med final :)

2008-12-06 @ 20:18:17
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0