Lista med frågor

Besökte en blogg nu där jag hittade en lista med olika frågor. Lite tidsfördriv.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Är nöjd. Har ju ett väldigt vanligt förnamn men endå nöjd. Efternamnet är lite annorlunda så de är jag mest nöjd med :-)
2. Saknar du något i ditt liv?
Hmm.. jo mannen i mitt liv vart är du?! :-)
3. Sommar eller vinter?
Båda har sin charm så jag gillar båda årstiderna, eller rättare sagt jag gillar alla årstider
4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Eftersom jag ännu letar efter mannen i mitt liv, så får jag väl svara på vad de var jag la märke till hos mitt senaste ex. Det var ögonen och leendet
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Oj, jag vet faktiskt inte. Alla mina klappar är så fina
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Det gör vi nog alla innerst inne
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Trivs så bra där jag bor nu faktiskt, men en dag så går flyttlastet ner till Stockholm
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Jo de är klart att det finns, men de behöver vi väl inte ta upp här
9. Hur många barn vill du ha?
2 st vill jag ha, men vem vet det kanske ändras. Min morfar var tvilling, så det finns ju en chans att jag kan få det och får man tvillingar, ja då vill jag ha 3 barn :-)
10. Har du återkommande drömmar?
Ja, om min mamma
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Haha oj vad svårt. Ja du, tror det skulle vara fläskfile i ugn, smarrigt
12. Märkes kläder eller inte?
Det är inte alls så viktigt för mig. Handlar alla mina kläder på HM, vero moda, ginatrocot, cubus osv
13. Vart ska du/ni fira jul?
Vi blir hos min äldsta bror allihop, dom bor så mysigt. Lite avsides i sitt timmrade hus dom byggt själva. Stilen invändigt är både gammalt och modernt. Finns inget mysigare ställe att fira julafton på
14. Har du ett nyårslöfte?
Har inte kommit på nått ännu, får klura ut nått haha
15. Vad har du för planer för dagen?
Har nyligen kommit hem från en långtur på sparken med Freja, sen tror jag att det blir en lugn dag. Ont i magen. Kan vara magsjuka på G, eftersom min äldsta bror fick magsjukan sen han varit här i lördags. Deras lilla charmiga Alfred är smittobäraren :-) Men vi får hoppas att man inte får magsjukan. Ska väl ialf dammsuga lite och sen söka lite jobb. Ikväll är det mys i soffan med tv och en beckfilm som gäller


Kommentarer
Lotta

Intressant att läsa :) Håller tummarna för att inte magsjukan dyker upp, blää för den! Ha en trevlig lugn dag Maria och hoppas Beckfilmen är bra (vilket jag själv har svårt att tro:P).

2008-12-02 @ 14:02:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Livet i byn

Svar: Jag tror nog det ska gå bra att beställa från Tomtebodan. Har du provat maila elelr ringa?



Kul med lite läsning om dig!!



~Livet i byn

2008-12-02 @ 17:25:34
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Emma

Hej gumman

allt bra med dig o freja?

kram emma o abby

2008-12-02 @ 17:38:18
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Fröken Svår

Kul att läsa :)

2008-12-02 @ 19:03:41
URL: http://frokensvar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0