Ännu en vacker dag

Vilket väder! Man blir så glad och energin flödar. Ännu en dag med solsken och härligt väder. Ca 5 grader varmt och sol. Kan man ana våren redan?! Inte hoppas för mycket nu för då blir man bara besviken då det kommer snö igen, utan vi får njuta av dagarna som dom är nu. Jag och Freja vakna vid 8:30, åt frukost och gick till farfar för att hjälpa han att städa inför 92 årsdagen på onsdag. Han kan man kalla för en äkta krutgubbe, helt otrolig. Man kan inte tro att han är 92 år snart. Sköter allt själv, men pappa tyckte att jag skulle hjälpa han städa nu, dammtorka och så. Farfar uppskattade mitt och Frejas besök och städhjälp, som tack fick jag pengar och fika. Efter städningen tog vi en lång härlig promenad. Sen vart det ett besök på affären för att inhandla allt till kvällsmaten och en hel del frukt, äter frukt som bara den. Har även hunnit med att ta reda på tvätten och strykit. Nu blir det en dusch, sen ska jag njuta av apelsinklyftor och kaffe. Kvällen blir lung med lite hemmaspa, och även att ta tag i dom där matte uppgífterna som måste göras tills imorrn *suckar högt*
Trevlig måndag allihop.


image456



Kommentarer
Fridah

soooool,

2008-02-11 @ 14:16:12
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
emma

tack för kommentaren gummnan.
o där e ju söta freja..ser ut att njuta av solen

2008-02-12 @ 18:24:07
URL: http://www.enlitentax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0