hänger väl på jag med...

Har sett att många har gjort denna lista, så jag hänger väl på jag med...

När fyller du år:
hemligt :-)
Var i världen vill du åka: oj många platser men de som står högts upp nu är maldiverna
Hur många syskon har du: 3 st bröder
Har du ett förhållande? nej inte ännu, dejtar.. men hoppas på att han blir min drömprins hihi
Hur länge isåfall: senaste förhållande varade i 4½ år
Hur många timmar sov du i natt: 7 tim
Vilken är din favoritlåt: hmm.. finns miljoner bra låtar men en som är så bra att jag aldrig tröttnar på den är fields of gold med sting..
Vilken bok läser du just nu: när livet stannar av malin säwstam
Vilken är din favorit serie på tv: sjukhuset, gossip girl, du är vad du äter mfl
Vad har du på dig: svarta leggings, grå klänning, gråa over knee strumpor
Favorit snabbmat: inget utav dom, gillar inte snabbmat
Favorit dricka:  vatten
Vad jobbar du med: inget för tillfälligt, pluggar matte B just nu för att söka in till sjuksköterskelinjen
Vad gör du när du inte jobbar: tränar, promenerar och busar me min hund Freja, städar, läser, bloggar, träffar fam och vänner mm
Vad kallar dina vänner dig: Mia
Hur hade dina vänner beskrivit dig: hmm.. glad, sprallig, blyg, trevlig, positiv och VÄLDIGT pedantisk hihi
Vilken linje gick du på gymnasiet: barn och fritid
Festar du för ofta: nej
Uteklubbar eller hemmafester: både och
Vad åt du senast: hemmagjorda köttbullar, potatis, sås och sallad
Vad klarar du dig inte utan: familjen, vännerna, Freja


Kommentarer
Nina

Det var många nyttiga och goa cirklar.

2008-02-05 @ 20:00:38
URL: http://fotogeniska.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0