peppar peppar

Har nu jobbat 3 dagar i rad och ännu klarat mig från vinterkräksjukan, hoppas att de förblir så. Har lite ont i magen och huvudet men inget mer *peppar peppar* Pensionärerna börja repa sig nu, bara tröttheten som sitter kvar. Så jag tycker att jag ska klara mig från att få. Har som sagt kört med en kur på blåbärssoppa, cola och vitpeppar.
Är så glad för jag har fått fler dagar att jobba till veckan, är ledig bara onsdag och lördag sen jobbar man dom andra dagarna så de är kanonbra. det behövs. Är ju därför jag INTE vill bli sjuk nu, ska iväg nu på söndag oxå.

Har fått helgen nu, nyss kommit hem. Duschat och bytt om till myskläder. Kvällen ska jag tillbringa hos pappa, vi ska äta tacos och kolla på lets dance. Jonte och Malin kommer oxå hem, så det blir att umgås med dom, äta gott och kolla på melodifestivalen imorrn. Ska äntligen ut och gå imorrn oxå, en långpromenad. Var ju tisdags senast man var ut och gick. Har ju jobbat annars, så det ska bli så skönt. Hoppas att det fina vädret håller i sig med sol.

Tusen tack för alla fina kommentarer och tips i förra inlägget, alltid lika roligt! Uppskattas!

Trevlig helg allihop!


image478


Kommentarer
emma

freja är ju gudomligt söt

2008-02-22 @ 21:05:38
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Natalie

Hoppas du klarar dig helt från kräksjukan, hört att den är hemsk :S Har dock haft tur och sluppit den :D (hittills)

2008-02-23 @ 23:44:18
URL: http://Ntm89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0