solsken

Idag då man vaknade efter en behövlig sovmorgon, så tittade solen fram, så underbart. Man vart glad på engång. Sovit som en stock inatt, kan bero på att jag hade feber och huvudvärk igår så man knaprade alvedon, det gör susen de för idag är jag feberfri. Bara halsen som värker lite. Allt gick så bra hos hjärtläkaren igår på min återkoll. Ultraljudet på hjärtat såg bra ut, denna gången fick jag ligga så jag såg skärmen, dom andra gångerna har jag haft den bakom ryggen, men nu fick jag vara med och se allt. Vad fascinerande de var, att se sitt eget hjärta på skärmen, och så pekade han och förklarade presic vad allt var. Intressant. Som sagt allt såg bra ut, så det är bara att hoppas nu att felet inte kommer tillbaks så man är tvungen att göra en tredje operation. Men det blir ialf en till koll om 6 månader. Känns bra.

Nu ska jag och Freja ut på en promenad i solskenet, kameran får följa med oxå, få se om vi fotar nått som kanske hamnar här i bloggen sen. Dagen får sen bjuda på lite städning och sen en lugn hemmakväll med massor av mys!

Trevlig fredag önskar jag och Freja allihop!

saknar dig mamma så mycket!!



Kommentarer
Emmy

Svar. Tack!

Skönt att kontrollen gick bra, håller tummarna för att det gör det nästa gång med.
Hoppas du får en trevlig helg.

2008-02-08 @ 17:40:58
URL: http://kennelgnistra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0