Vilken hund man har..

Vilket väder det varit idag, 6 grader varmt och solsken. Kan de bli bättre? Men de finns en nackdel med detta väder, det blir så himla blött och grusigt ute. Freja blir så blöt varje gång man går ut. Vi har ialf varit på en långpromenad idag och sen var vi iväg en sväng så hon fick springa fritt på åkern. Det var uppskattat. Skuttade runt som bara den. Efter de så gick vi hemåt och jag ställde mig i duschen, efter den så gjorde jag mig iordning och gick och skulle kolla vad Freja var, ja då hittade jag henne på bordet, haha. Hon brukar hoppa upp och sätta sig på en utav matbords stolarna som står nedanför fönstret och sitta där och titta ut, men nu fann jag henne på bordet. Bevis finns med bilderna nedan.

image438


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0