2 månader

Idag är det 2 månader sen man opererade sig. Och jag mår bra *peppar peppar ta i trä* Hade en liten känning av hjärtklappning i fredags, pulsen var väldigt hög, presic som förr, men de kan ju oxå bero på att jag varit förkyld och fortf är lite snuvig och så järnbristen, får hoppas att de inte e påväg tillbaks. Då blir jag både arg och ledsen. Ska på återkoll i bollnäs på mitthjärta i feb så får se hur allt ser ut då och vad doktorn min säger. Har nyss varit på en promenad me Freja, är nyduschad och ska sätta mig för att äta frukost nu och sen åka iväg.


Kommentarer
Cladde

Hej hej!
Du får gärna halka in fler gånger på bloggen. Trevligt att du tittade in och tack för den fina kommentaren! Hoppas att du mår bättre nu från din förkylning. Man ska ju ta det lugnt då =)
Har också precis varit ute och gått. Ska äta frukost nu
ha det bra!
kramar

2008-01-14 @ 11:45:00
URL: http://cladde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0