kvällsmys med te & ljus

Dagen är snart förbi. Dagarna går så fort. Har ialf promenerat idag, tvättat lite, lagat mat. Och så såg jag att mina fönster i tvrummet var skitiga och så var det nosavtryck på ett utav dom, hmm undra hur dom kommit dit? Nämner inga namn *ler* Så jag tog tag i saken och putsade dom, nu är dom skinande rena som resten av lägenheten (fast de är den ju jämt iofs). Skönt och fräscht. Och på frågan om jag är rastlös. JA! Haha. Nu ska även jag bli ren och fräsch, ska hoppa in i duschen, lägga en ansiktmask. Klä mig i myskläder och sen värma te, tända en massa ljus och krypa upp i soffan under filten och kolla på dumburken. Får ju inte missa i huvudet på gynning ikväll på kanal 5. Måste ju bara kolla in vad de är. Haha. Duschen kallar.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0