måndag (vilodag)

Då var det ännu en ny vecka då igen, vad fort de går tycker jag! Idag är det vilodag ingen långpromenad, igen träning. Jag har satt måndagar som min vilodag, man måste ju ha en vilodag i veckan. Det har bara blivit Freja och min obligatoriska 15 min promenad på morgogen som vi alltid gör varje morgon, men imorrn är det träning igen, onsdag långpromenad och träning på crosstrainer, torsdag vattengympa och fre-lörd-sön promenad. 

Freja fick duscha imorse, nu ligger hon i soffan under filten och myser och sover hihi. Har även diskat, bäddat rent i sängen och duschat själv. Ska ta och dammsuga nu, blir ju så himla mycket grus i hallen eftersom de inte nästan finns någon snö ute, då släpas de in grus islt. Mycke konstig vinter de här.

image394


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! Håller med om att ljus är supermysigt nu när det är mörkt ute! Vart tränar du vattengympa någonstans? På torsdag ska jag och Simons ex iväg och simma hehe. Vad kul det ska bli till helgen, längtar! Vi höres, ha det jättebra! P.S Hoppas träningen går bra:) Kram Lotta

2008-01-21 @ 19:15:32
URL: http://lottasvensson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0