storm=söndagsmys

image410
Ute är det storm idag men solen tittar fram, härligt! Vakna vid 10 imorse, sovit som en stock inatt. Låg kvar i sängen och drog mig ett tag, var ju så mysigt att ligga där när man såg vad söndagen bjöd på, det stormiga vädret. Klev upp vid 10:30, duschade och åt frukost framför nyhetsmorgon. Sen gick jag till pappa och hämtade Freja. Vi tog oss en långpromenad i blåsvädret och jag var orolig där ett tag att vi skulle blåsa bort, haha! Men när vindarna lättade lite så kände man riktigt hur solen värmde, och då kom man plötsligt att tänka på våren, den underbara våren! Men när vindarna sen ökade vart man påmind om den vinter som än är kvar. Idag och ikväll får det bli massor av mys inne, sitter just nu här med en stor kopp med kaffe och en apelsin. Ska snart sätta mig i soffan och kolla på några avsnitt av "sex and the city" jag bara älskar den serien. Sen blir det väl matlagning nått tag, får bli pasta med hemmagjord pastasås av lite räkor och smått och gott. Kvällen bjuder på 2 st filmer. Helt enkelt en mysig söndag, så som den ska vara!

Och tack än en gång Lotta för en supertrevlig kväll igår. Det där läre vi göra om snart och stockholmsresan måste bli av :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0