uppe i ottan

Uppe i ottan idag, vakna 06:20. Låg kvar tills nu, så varmt och skönt i sängen ju, men jag ska ialf upp nu och tvätta kl 7. Sen blir det en långpromenad me Freja på engång, så har man promenaden överstökat. Mår faktsikt bättre idag, fick prata igår med en vän som gått igenom samma sak som jag, hon har mist många utav personer som stått henne nära, så hon vet presic hur man känner de. Kändes väldigt bra att få prata om mamma, alla tankar, allt som hänt. Hon vet presic, kan liksom känna igen sig i de man säger och ge stöd och tröst och hon visset oxå vilken bra relation jag och mamma hade, vi var ju så himla tajta. Saknar dig så fruktansvärt mycket mamma. Du har du varit borta i 1 år och 7 månader. De värsta tiden i mitt liv. Älskar dig för alltid.
Och jag vill rikta ett stort tack till mina övriga vänner för erat stöd och till min underbara famiilj, tack för att ni finns allihop. Vore inget utan er. Och lilla Freja, tack för att du kom in i mitt liv, i rättan tid.

Fast jag måste ialf medge att januari är den deppigaste månaderna av alla. Så de så!



Kommentarer
Junitjej

FIN BLOGG!

2008-01-10 @ 18:46:17
URL: http://junitjej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0