Visst är det vackert?

image415
Detta var det som mötte oss imorse. Visst är det vackert? Klev upp kl 6:30, gjorde iordning matsäck, klädde sig varmt och satte mig i soffan för att invänta pappa. Hämta oss vid 8 tiden, så åkte jag, Freja och pappa till stugan för att gå en långpromenad på isen. Så härligt väder. Blåsigt men varmt. Kände efter ett tag att jag klätt mig alldeles för varmt för en långpromenad. Freja sprang fritt på isen och mådde så bra. Ibland var hon så långt bort så man bara såg en svart prick *ler* min lilla gumma. Nu är hon alldeles slut efter dagens utflykt så hon har gjort kväller, vilket jag oxå ska göra, känner mej så trött och huvudvärken blir värre. Lite sömn och alvedon så blir de bra. Godnatt!


Kommentarer
Hanna-Sofia

Vilket vackert foto.

2008-03-13 @ 00:55:24
URL: http://www.nancyandi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0