yr i bollen

Har varit till S-hamn idag och handlat lite med pappa. Han köpte bla en ny skinn fotölj med fotpall till tvrummet och en massa annat, jag köpte bara småsaker så som bodylotion, deo, leksaker åt Freja plus ett stort tuggben och så köpte jag 2 st blommor på Mobackes som jag har i min avlånga kruka på diskbänken, de vart faktiskt bra. Bild kommer nog sen. Har även införskaffat järntabletter, var på apoteket och köpte de, hoppas de blir bättre. Är väldigt yr i huvudet idag och känner mig trött. Kanske är järnbrist jag pratade med en som jag känner som är sjuksköterska och all symtom stämde in över det hon sa om järnbrist, så jag ska prova att äta tabeltterna nu få se om de blir bättre. Kvällen blir lugn, myskväll framför tv:n med glass och kaffe. Och så myskläder förstås och tända ljus. Ska kolla in let`s dance och sen får det bli en film. Freja är överlycklig över sitt tuggben, alldeles mallig. Ligger och gnager på de nu, ser väldigt nöjd ut. Hehe. Nä nu ska jag ta och koka lite kaffe och sen ta lite chokladglass med lite skivad banan på. Trevlig helg allihop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0