Lista

Hittade denna lista hos min vän Emma
10 favoriter
Dialekt: Norrland och Göteborg
Mat: Thai, grekiskt och vanlig husman
Låt: Oj, de är ju många det, kan inte nämna bara 1 :-)
Tecknad figur:
Kalle och Hobbe
Sport: Bandy
Komiker:  Björn Gustafsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: Pistage eller gammeldags vanilj
Soloartist: Det finns så många bra där oxå :-)

9 för tillfället
Humör: Glad och lite trött
Tanke:  Skönt att vara ledig imorrn :-)
Kläder:  Korta mjukis byxor från HM, vitt linne Ginatricot och vit tröja VeroModa
Bakgrund: På datan lilla charmiga A
Känsla: Kär
Tid: 19:15
Bästa sak: Att det är sommar
Irritationsobjekt: En viss sak som inträffade på jobbet

8 första
Bästa vän: Min första bästa vän var Hanna, nu har jag många bästa vänner
Husdjur: Mitt första husdjur var en katt vid namn Skrållan, min alldeles egna. Men jag växte upp med många olika hundar. Nu har jag min alldeles egna lilla goa tax Freja
Kyss: Min första kyss fick jag av kille i min skola
Piercing: I öronen, och hål i öronen gjorde jag då jag började första klass
Förälskelse:  Min första förälskelse var i Johnny i Dirty Dancing :-)
CD skiva:  Absolut Music, som jag fick av mamma i present
Bil: Har inget körkort ännu
Ord:  Mamma och pappa

7 senaste
Telefonsamtal: Pappa
Mat: Hemmagjord chili corn carne
Dryck: Mellanmjölk
Biltur: I söndags till Monica
Tv-program: Har inte tittat på någon tv idag eftersom jag jobbat 7-15:45 men blir allsång på skansen
Spelad låt: Frankrikes bidrag i eurovision songcontest
Köpta klädesplagg: En klänning

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Nej inte vad jag vet haha
Blivit arresterad: Nej
Badat naken:  Ja
Varit med på TV:  Ja
Varit med i tidningen: Nån enstaka gång

5 nej tack
Skolämne: Matte
Mat: Surströmming
Musik: Punk
Dryck: Snaps
Djur: Spindlar & små insekter

4 saker
Du gjorde igår kväll: tvättade, lagade mat, duschade och kollade på tv och myste med Freja i soffan
Du kan höra just nu : Musik från datan och Freja som ligger och tuggar på sitt tuggben
Du inte kan leva utan: Vänner, familjen och Freja
Du gör när du har tråkigt: Brukar ta en uppfriskande promenad med Freja, eller så tar jag fram en bra film eller bra bok eller så slår jag mig ner vid datan ett tag

3 personer
Du kan berätta allt för: Den första var mamma, vi pratade om allt (saknar dig så) sen är det L och J
Du tycker om:  Familjen, vännerna, Freja och en speciell kille
Du inte gillar:  Oärliga människor

2 val
Coca Cola eller Fanta: Inget utav dom
Hund eller katt: Hund

1 önskan
Att alla i min familj ska må bra även mina vänner och Freja och att man får vara frisk själv


Kommentarer
Sofie

Vilken kul lista! Den ska jag också anta :) Roligt att få veta mer om dig! Kram, Sofie

2008-07-16 @ 01:12:44
URL: http://syssla.blogspot.com
emma

kul du låna listan :)

2008-07-16 @ 17:56:37
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Fröken Svår

Kul lista...lånar med mig den :)



Kramar

2008-07-17 @ 11:18:59
URL: http://frokensvar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0