EFIT

Det var ju dags för ett foto i timmen igår, men eftersom jag jobbade då, så tar jag det idag istl. Så här kommer min dag i bilder.


7:30 Vaknar. Myser med Freja en stund innan jag stiger upp. Går på toa, tvättar av mig lite och klär på mig för att gå ut med Freja.



8:30 Frukost och morgonkaffe. Freja får även sin frukost.



9:30 Har varit på ica och handlat lite.



10:05 Tar en promenad med Freja och mp3 spelaren. Åskan hörs på långt håll.



11:15 Pysslar med blommorna på balkongen, vattnar och så. Har en del blommor detta året, så mysigt med blommor. Så ska de vara då de är sommar :-)



12:15 Tar en dusch, sminkar mig och gör mig iordning.



13:20 Åker till Lotta och Lars för att hälsa på dom nya familje medlemmarna Adrian och Lucas. Svänger även förbi mammas grav för att vattna blommorna.



17:50 Hemma igen, åh så söta dom var tvillingarna. Så liten och så go. Nu börjar man längta efter egna :-) Har nyss ätit middag och nu väntar disken.




18:25 Tar reda på den tvätt som torkat.



19:00 Freja tycker vi ska ta en promenad, så vi gör det :-)




20:00 Äter jordgubbar och tittar lite på tv. Detta får bli dagens sista bild.












Kommentarer
Fröken Svår

Kikar på din dag. Gott med jordgubbar...kommer på att jag inte har ätit några än.



Supersöta små bodysar till småkillarna. Hur gamla är dom?



Kram F.Svår

2008-06-24 @ 19:34:00
URL: http://frokensvar.wordpress.com
emma

auww va söt bild på freja.

och dom andra bilderna är jätte fina

kramar!

2008-07-06 @ 12:22:45
URL: http://enlitentax.blogg.se/
elin

sicken fin hund!

2008-07-18 @ 14:08:55
URL: http://eelinjohanssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0