Utmaning

Hittade denna utmaning hos Sofie

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Nykär i min kille (som jag hade i 4 ½ år) livet lekte och allt var coolt haha

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Ringa min hjärtläkare för att prata om återkoll och boka en tid (gjort)
Baka en chokladkaka (står i ugnen)
Dammsuga (snart)
Åka till stan ( på eftermiddagen)
Handla mat (på kvällskvisten)

3. Godis jag gillar?
Jag är ingen godismänniska, men nått jag inte tackar nej till är ialf choklad

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Bygga mitt drömhus, spara pengar på ett konto, shoppa, resa, ge min familj pengar och skänka till cancerfonden

5. Städer som jag bott i?
Har inte bott i nån stad. Bor i ett samhälle nu i Hälsingland. Men mitt flyttlast går till Stockholm om några år

Denna utmaning skickar jag till alla som känner för det.






Kommentarer
Linda

Var med o tävla i min blogg om en juicy couture hoodie!

2008-06-19 @ 18:28:16
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0