Trevlig personal är a och o

Gårdagens shoppingtur till Gävle var trevlig och rolig, men något ovanligt inträffade. Jag kom bara hem med en påse från HM med kläder, en rosa lång t-shirt och underkläder, något som är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag brukar alltid bära med mig hem flera st påsar med kläder, men inte denna gången. Hittade några snygga klädesplagg som man ville ha, men då fanns inte storleken, typiskt. Då blir man bara arg och less och slutar att shoppa i ren protest *ler* Ska ta en tripp ner dit igen i slutet av april. Då blir det fler påsar som följer med mig hem. Något som jag tycker är ett plus är när kassa personalen är trevliga och pratar om allt möjligt när man ska betala. Mötte många sura och buttra miner igår och inte alls så trevliga tonfall i många utav kassorna vi var till, men en personal måste ialf få en stor guldstjärna av oss, han var så himla trevlig och pratglad och mysig. Nämner inte vart de var men de är så dom ska vara. Eller hur?! Trevlig och pratglad personal är a och o då de gäller shopping!

Vakna vid 7:15 imorse, kokade kaffe och drack det vid datan medans jag kollade runt på nätet, sen vart det en promenad me Freja i solskenet, fast det blåser lite kallt ute idag. Har även bakat frukostbullar idag, jättegoda med rågsikt, vetemjöl och havrekli. Nu är man nyduschad, gjorde även en ansiktspeeling, en som jag kan rekommendera faktiskt. Det är Optimals Radiance Engery Powder Scrub från Oriflame

image552


Bilder från Oriflame.


Kommentarer
Lotta

Hej Maria! :) Åh härigt att du kryat på dig! vad roligt med en shoppingtur i Gävle :) Ja håller med om att personalen är A och O i shoppingen. Man blir så glad av att möta en trevlig säljare. Härligt påskkort på Freja, tackar för det :) hihi. Hoppas du har det bra i viksjöfors! Kram Lotta :)

2008-03-26 @ 16:38:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0