En smak som är underbar


image636

Jag är helt såld på denna dricka. Så god! En fräsch smak och den släcker törsten bra. Helt klart en klar favorit för min del. Ska prova dom andra 2 smakerna också, men jag tror att dom är lika goda. Denna kommer att släcka min törst i sommar då solen står som högst på himmlen.

Nu blir det en promenad, är så trött idag. Förstår inte varför. Känns som om jag skulle ha druckit hur mycket som helst igår, en helkväll på krogen och typ 1 timmas sömn. Men så är inte fallet. Grillade hos Lotta & Lars och hennes familj igår (underbart söta ungar, plus twinsen i magen,tycker ni får komma ut nu så man får snusa lite på er) drack alkoholfri äppelcider, satt och pratade och hade de trevligt. Åkte hem vid 22 tiden (ja jag vet, tidigt men åkte vespa så jag ville hem). Kollade på filmen Juno och somnade vid 01:20. Men endå så trött idag. Men tar jag en uppfriskande promenad nu så blir jag nog pigg!

Trevlig första maj!




Kommentarer
Sandra

Tack för tipset, det ska jag prova! Har du provat den nya smaken havtorn? Tycker den är helt okej. Kram Sandra

2008-05-01 @ 13:29:27
URL: http://tjohalia.se
Claddes inredning

Härligt med grillning! Visst är det konstigt ibland när man känner att man har sovit riktigt illa utan anledning? Ibland när jag slitigt hårt och bara sover 6 timmar så kan jag vara hur pigg som hlst och tvärtom! Kroppen är allt konstig ibland.
Måste testa den där smaken. Kommer någon ihåg SHIO? den där läsken som var poppis för ung. 10 år sen. De sa: "Shio, en helt naturlig läsk" på reklamen. Läsken var ofärgad och fanns i bl.a aprikossmak. Vart tog den drickan vägen? Jag älskade den!

2008-05-01 @ 14:53:32
URL: http://cladde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0