Gulaschsoppa

Idag är det betydligt finare väder det bjuds på ute, tack och lov. Vaknade vid 6:30 imorse och gick ut med Freja då strålade solen från en klarblå himmel och luften var mycke varmare. Man vart genast mycket gladare. Termometern visar på ca 12 grader idag, härligt! Om man jämför vad de visade i helgen så är det en klar förbättring. Hoppas att det tänker bli medelhavsvärme igen, så som det var förra helgen med 25 grader varmt. Tänk vad vädret kan förändras fort.

Nå kom till saken nu, min rubrik lyder ju gulaschsoppa idag och det är vad jag har gjort nu. Så gott och snabbt att göra. Här bjuder jag på receptet.



Nu ska vi ut på promenad! Trevlig fortsättning på veckan allihop.



Vill ni veta värdet på eran blogg, gå in på denna sida


Kommentarer
Hanna-Sofia

Låter som ett gott recept på Gulaschsoppa, det ska jag prova någon dag.



Nytt och fint var det här igen ser jag. :-)

2008-05-19 @ 19:22:43
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Marias Kakburk

Soppa borde jag bli bättre på att laga, det är ju faktiskt jätte gott!:)

2008-05-19 @ 21:46:57
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0