Kunde inte motstå



Kunde inte motså att köpa denna vackra hortensia idag. Den stod där och liksom sa ta mig med hem :-) Och den gjorde sig så bra där den fick sin plats på mitt köksbord. Nu tar jag en bloggpaus 2 dagar. Är fullt upp ihelgen, imorgon är det utgång som gäller med Jenny, det ska bli kul. Var ett tag sen vi träffades nu. Lördagen ska jag till Lotta och Simon för att äta mat och kolla på eurovision song contest såklart, det får man inte missa. Ett måste. Men är åter på söndag, då det är dags för ett foto i timmen.

Nu är det dags att ladda upp för delfinalen inför eurovision, hoppas att det går bra för Charlotte men det tror jag. En stark och bra låt. Ska först ta en promenad med Freja innan vi myser ner oss i soffan med en stor kopp grönt te.

| kram till er alla |


Kommentarer
Sandra

Trevlig helg! Kram Sandra

2008-05-22 @ 19:31:45
URL: http://tjohalia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0