middagsgäster & skitväder

Har haft middagsgäster ikväll och på menyn stod lax i ugn, couscous, sallad med en massa gott och bröd. Efterrätt mina hemmagjorda karamellrutor. Dryck vin och kaffe. Supergod middag och trevligt. Har inte hänt så mycket annat idag, hjälpte pappa och städade bilen åt han imorse, sen har jag tvättat lite och kollat på wallander afrikanen, skitbra film. Tycker om wallander filmerna. Har ju inte varit nått höjdarväder ute idag, snöväder och blåst. Jag fattar inte vart detta snöväder kommer ifrån, de är ju maj. Eller har jag missat nått? Att de är januari nu? Jag bara undrar...

Dags att sova, ska upp i tid imorrn och måla.

Godnatt!



Håller tummarna för dig L, att det går bra på BB!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0