Utmanad

Har blivit utmanad av Hanna-Sofia. Så här går utmaningen till:
Leta upp första närmaste bok, slå upp sida 123 och publicera sedan sjätte, sjunde och åttonde meningen på den sidan här på bloggen.

Jag tar boken jag håller på att läsa nu och det är "en shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella.

- Det här är ju löjligt, mumlar han och fångar min blick. Hela den där cirkusen. Sicket ståhej. Han gör en gest mot podiet. Det här går du väl inte på. Eller?

Nu ska jag njuta av det fina och väldigt varma vädret vi har idag, finväder igår också. Så underbart! Ska sola och slappa i solstolen ett tag, varvat med trädgårdsarbete. Sen blir det en fika med en vän.

|kram|


PS: Stort grattis vill jag säga till min vän Lotta och hennes sambo Lars som imorse vid 5:30 tiden vart föräldrar till 2 tvilling pojkar. Äntligen är dom här :-) Längtar tills man får träffa er och snusa bebis(ar) :-) Nu är nog storasystrarna Cornelia och Amelia stolta!


Kommentarer
Sandra

Det var en rolig utmaning, alltid roligt att få boktips. Kram Sandra

2008-05-29 @ 11:21:13
URL: http://tjohalia.se
Kaisa

Tack :) Jag har en canon eos 400d!

2008-05-30 @ 22:36:16
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Hanna-Sofia

Den har jag inte läst ännu. Håller just nu på att traggla mig igenom en bok om Dolly Parton.

2008-06-02 @ 00:14:04
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Lottiz

Tack! Ja nu är de ÄNTLIGEN ute. Nu ska jag höra om Lars ska kliva upp eller sova vidare med grabbarna. Många Kramar från oss!

2008-06-02 @ 08:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0