Utmaning

Besökte Sofies blogg nu och såg att hon hittat en utmaning, jag hänger på jag oxå. Alltid lika roligt med utmaningar :-)


När gick du upp idag? 08:15

Diamanter eller pärlor? Gillar både och

Senaste filmen du såg på bio? Oj de var ett tag sen man var på bio, hmm få se tror det var göta kanal 2 kollar alltid på film hemma nu förtiden, var ofta på bio förr.

Favorit tv-program? Har några jag följer bla sjukhuset (såklart) gossip girl, cashmere maffia och dokumentärer

Vad åt du till frukost? Fil med smak av blåbär med linser och musli i, en fullkorns macka med smör, ost och gurka på och så kaffe med mjölk

Vad är ditt andranamn? Hehe de ni :-) Börjar ialf på K

Din favoritmat? Thai, grekiskt och husmans

Vilken mat gillar du inte? Surströmming

Vilken är din favorit-CD för tillfället? Har ingen speciellt, lyssnar mycket på p3 och så mtv och låtarna man har på mp3 när man tränar eller är ut och går och där är det mycke blandat allt från elvis till de senaste

Vilken bil kör du? Har inget körkort ännu, men håller på med det. Åker vespa nu :-)

Vilken är din favoritmacka? Fullkorn köpt i affär eller hembakat

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Har svårt för folk som är för bestämmiga och tror att dom är märkvärdiga

Vilka är dina favoritkläder? Är man hemma och tofflar runt så är jag gärna klädd i mjukisbyxor och linne eller tillhörande myströja till byxorna, annars är det jeans, tunikor och leggings. Hösten ska man mysa i stora koftor

Om du fick åka vart du ville, var skulle du åka då? Maldiverna

Favoritklädmärke? HM har bra kläder, likaså Ginatricot och Vero Moda och Peak

Vart vill du dra dig tillbaka? I våran stuga eller på en sandstrand med värme, turkost hav, ligga där och läsa en bra bok

Favorittid på dagen? Har ingen speciell favvotid. Men de är ju mysigt att gå upp tidigt och promenera nu då våren är här, eller när sommaren kommer är det nog dom ljumma sommarkvällarna man uppskaffar mycket då man kan sitta uppe länge länge och bara mysa

Var är du född? På BB såklart hehe

Vilken är din favoritsport att se på? Ser sällan sport, men dom gångerna jag kollar är det bandy och fotboll

Coca Cola eller Pepsi? Ingen, inte alls förtjust i läsk

Fotboll eller ishockey? Fotboll

Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska

Pedikyr eller manikyr? Har alltid målade fingernaglar och tånaglar. Fingernaglarna i nån färg eller bara klarlack, tånaglarna alltid i nån cool färg

Några spännande nyheter att berätta för oss? Nja.. inte just nu

Vad ville du bli när du var liten? Sångerska eller doktor (hihi)

Bästa barndomsminnet? Har så många bra och fina minnen. Dom jag uppskattar mest nu är dom jag fick med min älskade mamma (saknar dig)

Varit i Afrika? Nix men skulle vara roligt

Nånsin rullat in någon i toapapper? Hahah nej skulle man ha gjort de ;-)

Varit med om en bilolycka? Nej, men kört i diket en gång

Favoritdag i veckan? Fredag och lördag

Favoritblommor? Älskar alla blommor, men mest är nog gerbera och rosor

Favorit-snabbmatsrestaurang, Sibylla eller kinamat? Kinamat helt klart

Äger du en cykel? Ja, den jag fick av mamma då jag gick i gymnasiet (betyder mycket för mig)

Vem fick du senaste mejlet från? Halens

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vet ej

Läggdags? De är olika men på veckorna är det väl runt 22-22:30. Helgerna senare

Senaste personen du delade en middag med? Dom på jobbet igår

Vad sysslar du med just nu? Ja just nu sitter jag här vid datan och svarar på dessa frågor, medans potatisen kokar på spisen och väntar även på tvättmaskinen

Favoritfärg? Nästan alla

Hur många tatueringar? En, på höger överarm. Ett kina tecken






Kommentarer
Sofie

Vad roligt att du antog utmaningen! Kul att lära "känna" dig lite mer :) Kram!

2008-05-21 @ 15:10:58
URL: http://syssla.blogg.se/
Sofie

Svar: Tycker jag absolut du ska göra :) Den kostade 399 kr så den var inte så fasligt dyr!

Kram, Sofie

2008-05-21 @ 15:19:32
URL: http://syssla.blogg.se/
Sandra

Vad roligt att få veta lite mer om dig. Kram Sandra

2008-05-21 @ 17:05:21
URL: http://tjohalia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0