En trevlig helg!

Gu så tiden springer iväg ibland, vart har denna vecka tagit vägen?! Den har bara rusat förbi mig utan att jag reagerat känns det som. Ja nu är ialf fredagen här igen och med de underbara helgen, något speciellt med helger. Idag var det mildare grader ute, så man slapp frysa rumpan av sig på morgonpromenaden. Beghaglig temperatur.

Ska ta och äta en rejäl frukost nu så man orkar ta tag i storstädningen sen, tänkte att jag skulle rensa i lådor, garderober idag. Sen ska det dammtorkas, dammsugas och torkas golv, bäddas rent i sängen, skura toaletten.....! Men jag älskar att städa , haha. Nu satte nog många morgonkaffet i fel strupe, men jag gör faktiskt det. Är nog därför jag är så pedantisk. Nästan För pedantisk. Nå slut tjafsat om detta :-)

Helgen är rätt lugn annars, ikväll är det 30+ kalas hos min mellersta brors fru där det alltid dukas upp den ena godsaken efter den andra och man kan ju bara inte låta bli att smaka liiite på allt *ler*  Imorgon får vi främmande av Lotta. Vi ska laga tacopaj, se tv och film. Och på söndag får vi ju inte glömma våra kära pappor som ska firas med fika och farsdags present.

Nu önskar jag Er Alla en riktig mysig och trevlig helg!






Kommentarer
Lotta

Fullt upp ihelgen ser jag :) Åhh jag förstår dig verklilgen att du saknar din mamma, jag kan inte tänka mig ett liv utan min.. Jag lider så med dem som inte har sina föräldrar vid liv eller annan nära person! usch vad hemskt. Ja det är inte alls att bara ha bil nej, saker man lär lära sig också och så kostar det! Vad kul det skall bli imorgon :) god mat, tv och film hihi! Kommer vid fem då om det är okej? Hoppas ni har trevligt med kalasfikan! mums mums! Kram

2008-11-07 @ 18:16:58
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
emma

Hej gumman

Jag är medlem på en sida där dom har en kanon tävling o försöker värva folk

skulle bli så glad om du ville registrera dig via mig om du inte redan är medlem såklart.

Såfall registrera dig här

http://www.SuperGratis.se/?r=43214



1apris Lg telefon

2a pris 1000 poäng

3e pris 500 poäng

4e-5e pris 100 poäng



2008-11-07 @ 20:39:27
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Fridas favoriter

Är nog lika pedant som dig, haha, synd att jag har en sambo som inte är det! :p Mina kompisar har motsatt problem, deras killar tjatar på dom att plocka upp medans min kastar strumpor på golvet (klassikern!) ;) Vi var duktiga och storstädade förra helgen, nu ska vi iväg på bröllop snart :) Kram, hoppas du får en trevlig helg! /Frida

2008-11-08 @ 11:31:01
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Lotta

Oj men vad trevligt! Ja, det finns inget bättre än att sitta och prata om allt :)Hehe kul att ha din bror så nära så det är bara till att kvista över! Åhåja film, vad trevligt! Ja vi ses sen, ska bara komma ihåg att ta med mig det jag skulle ta med haha. Ska skriva upp nu :P höhö.

2008-11-08 @ 14:27:39
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Tack för all hjälp till min blogg! Du är så snäll som hjälpt mig fått den personlig! :) Åhh så glad! hihi.

2008-11-08 @ 16:13:49
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0