En liten...



Det får bli en liten paus med bloggandet under helgen, fullt upp med andra ord. Ringde från resursen imorse och frågade om jag kunde jobba ikväll 15:30-21:30 och lika imorrnkväll, och självklart tackar jag glatt ja. Var ju ett tag sen man jobbade nu, ca 3 veckor. Och på lördagen blir det utgång med Lotta och kanske Amira, det ska bli jättekul och behövligt, få komma ut och ha kul och träffa folk! Plus att jag får främmande, ska plugga matte, tvätta och en massa annat. Så jag känner att bloggandet och datorn får ta en paus ihelgen, därför önskar jag er alla en trevlig helg! Och vill även passa på att tacka för alla fina och snälla kommentarer man får, ingen blogg utan er :-) Kul att ni tittar in till min blogg då och då, ni är så välkommna :-)

Nu väntar duschen, steka pannkakor och sedan ta de lite lungt innan man beger sig till jobbet. Blir ingen långpromenad idag, det regnar ute. Får bli det imorrn istl.

Kram Kram


Kommentarer
Frida

Låter som en trevlig helg, och man kan ju inte blogga jämt! ;) Ska själv ha en liten bloggpaus i helgen, kommer befinna mig i en stuga i Dalsland och där finns ingen uppkoppling! (får se hur jag klarar mig...) Kram

2008-10-16 @ 18:47:19
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Anonym

snygg blogg du har! kolla gärna våran :D

2008-10-17 @ 14:41:47
URL: http://ovanlig.webblogg.se/
Lotta

Hej Maria! Hur är det med er? Vad har ni gjort i helgen? :) Ja ullaredsdagen var jätterolig! Men så fort den gick hehe. Fyndade lite småsaker såsom julduk och grejer till hemmet typ :) Igår flyttade vi hela dagen för morbror min :) Nu blir det tvn en stund innnan frukost. Ha en jättebra söndag min vän! Krama freja från mig :)

2008-10-19 @ 10:22:26
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0