Kaffe och måbra



Här är det full rulle idag kan man säga. Är på ett sprudlande glatt (städ) humör idag, fast vädret är kallt, trist och grått idag. Steg upp vid 6.30 imorse, åt en lätt frukost framför nyhetsmorgon och sedan tog jag bussen vid 7:45 till sjukgymnasten. Det var sista gången jag var där idag och nu är värken i bröstrygg, axlar och nacke helt borta. Är så glad att man slipper denna huvudvärk och yrsel, så tacksam att man fick komma till sjukgymnast. Efter det vart det ett besök på ica, där jag strosade runt ett tag för att fördriva tiden tills bussen gick hem vid 9:35. Köpte med mig hem mörk choklad med smak av citron och ingerfära (gudomligt god) och 2 st tidningar. Måsta ju bara ha julmagasinet från Allers, när jag såg den stå där i tidningsstället så började jag genast nynna på en jullåt och tankarna seglade iväg där ett tag på allt julstök som väntas, längtar faktiskt väldigt mycket till julen, redan haha!

Väl hemma slängde jag in en maskin med tvätt, lite kläder och så som var med till Stockholm ihelgen och när jag endå var igång och är på ett glatt humör så tog jag tag i städningen (inte för att det behövs men....), haha är den nån som skänkt mig extra extra mycke energi idag må tro?! *ler* Men nu kände jag att jag behövde en liten kaffe paus. Så jag ska nu sätta mig med en kopp kaffe latte, tidningarna och en bit mörk choklad och bara njuuuuta..!! Innan städningen fortsätter, blir ju även den dagliga promenaden med Freja, som nu sover middag :-)

Trevlig onsdag allihop!


Kommentarer
Lotta

hihi nemen vad roligt att vara på ett sådant sprudlande humör :D Hehe nynnar du jullåtar redan :) Nu snart skulle det passa fint med lite snö så man hinner få julkänslor :D Åh vad härligt att du inte har någon värk längre! Toppen ju att det har hjälpt. Hoppas du och Freja får en fortsatt trevlig onsdag nu då hihi. Kram Lotta

2008-10-29 @ 12:45:57
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0