Tisdagstema-Grå


Dagens tisdagstema är grå. Vädret är heller inte det bästa idag, grått och mulet och ca 3-4 grader varmt. Nu har man kommit till då man får ta fram tjockare vantar och mössan åker på. Men det är mysigt också tycker jag. Få se vad helgen bjuder på för väder, alla helgons helgen brukar det vara riktigt busväder.

Sitter och värmer händerna med en kaffekopp nu efter den uppfriskande promenaden och letar lite efter recept på bloggar och andra sidor. Pappa ska bjuda oss på middag på lördagkväll och jag står för efterätten (som vanligt) *ler* Kände att jag ville prova på nått nytt, så vi får se vad jag hittar :-) En sak är ialf klar och det är chokladmuffins som jag ska garnera med grön grädde och tutti frutti strössel kulor på. Tror inte att A och J uppskattar de andra som kommer bakas, måste ju finnas nått som dom också kan sätta tänderna i och chocklad muffins brukar alltid gå hem. Dom får vara med och garnera själva så dom får så mycket dom vill ha :-)

Nu ska jag spana vidare.....



Kommentarer
Kerstin

Härliga grå nyanser hos dig. Ha en fin dag.

2008-10-28 @ 12:24:13
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Anna

Stenar är alltid så vackra på bild...fint och stilrent..

2008-10-28 @ 14:16:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Kurator Pia

Fina grå varianter och snyggt foto!! Må gott!

2008-10-28 @ 21:57:56
URL: http://counselerpia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0