Storm och shopping

Tänkte bara smyga in här med ett litet kort inlägg om gårdagens shopping. En jättetrevlig heldag med Lotta och Simon med massor av shopping. Fyndade kläder på HM det vart en skjortklänning, 5pack strumpor vilket behövdes, t-shirt, grå kofta och en tunn tröja. Sprang på ett par väldigt snygga och väldigt sköna skor på Din Sko också, ett par låga stövlar. När vi sedan gjort Gävle stad osäker åkte vi vidara till Ikea, där man också fyndade, hittade dock inte allt jag skrivit ner prydligt på min lista, men är så nöjd endå. I ikea kassarna fanns doftljus, 100pack värmeljus som går åt som smör i solsken nu då hösten är här, krokar till hallen, sängkläder, blommor, ljuslykta, lampa och dekorationsstenar. Visar några av fynden nedan.










Har varit på en blåsig men uppfriskande söndagspromenad. Fy vilket väder, storm kan man säga. Solen skiner, men det känns inte alls så mycket, pågrund av denna otäcka blåst. Utmärkt att spendera söndagen inne med massor av mys. Nu ska jag titta på idol som jag missade i måndags.

Trevlig söndag!


Kommentarer
Lotta

Kul shoppingdagen var och vilka fina grejer du fick med hem! haha söt Freja är som inpspektör ;).

2008-09-28 @ 20:46:21
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0