Utmanad

Har blivit utmanad av min vän Lotta. Alltid lika roligt med dessa utmaningar.


Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Hmm, jag brukar faktiskt försöka att variera maten så gott det går. Och jag älskar ju att laga mat, men oftast blir det ju mat som man kan äta potatis till.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hjälper till, annars känner man sig väldigt lat och dum.


3. Var sitter du helst när du bloggar?
Ja eftersom jag inte har köpt mig nån bärbar dator än så sitter jag vid mitt databord.

4. Köper du ofta triss?
Nej det kan jag väl inte påstå att jag gör. Typ aldrig.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Helt klart Grekland. Underbart land, med snälla människor, fin natur och så har man fina minnen med mamma därifrån.

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest på?
3:an, 4:an och 5:an.

7. Mjukis eller Jeans?
Gillar både och, men när man är hemma så är det ju alltid mjukis som gäller. Skönast. Annars har jag jeans.

Jag utmanar alla som känner att dom vill ta an sig denna utmaning.

Nu blir det mat, diska, promenera, plugga matte och sen myskväll framför tv:n med sjukhuset, idol och maria wern olycksfågel.




Kommentarer
Lotta

Ja tack! Ja klart det kommer gå bra för dig :) Du är på god väg! Hoppas huvudvärken försvinner.. Usch! Lycka till med matten om du räknar idag :) Vilket väder ute.. Fyyy :P Hälsa Freja :) Kram

2008-10-02 @ 15:40:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0