En massa frågor!

Hittade denna skojiga lista inne hos Maria. Sitter här och smälter kvällsmaten innan det blir dags för promenad, så då passar jag på att svara på denna.

HAR DU?
Folköl i kylen:
nej
Något husdjur: japp taxen Freja
Någon favoriträtt: nej, äter det mesta
Någon pojkvän: nej inte än :) men hoppas han dyker upp snart :)
Puder på dig: nej inte just nu, nu har jag foundation
Några framtidsplaner: ja jag har ju sökt in på högskola sjuksköterskeprogrammet, som jag hoppas på att få komma in på efter sommaren
Någon sjukdom: hjärtfel, men äter ju medecin för det
Gymkort: nej men det ska inskaffas då man flyttar
Några kärleksproblem: nej och tur är väl det, de är ju tråkigt
En homosexuell kompis: nej
Duschat idag: ja imorse innan jag begav mig till arbetsförmedlingen, sen hälsade jag på Lotta och lilla Ebba
Någon kompis som snarkar: haha, ja de kanske dom gör
Någon vän som spelar i ett band: nej de har jag inte
Några mvg:n: nej men vg:n
Någon som förstår dig: ja de har jag
Tuff kompis som kan försvara dig: ska vara Freja då :)
Något beroende: ska väl vara kaffe då, dricker en kopp på morgonen och så läppsyl
Nagellack: ja just nu har jag bara ett genomskinligt topp lack på fingernaglarna, tånaglarna är röda
Någon vän som bor i ett annat land: ja

VEM?
Avskyr du:
ingen
Hånar du: absolut ingen
Delar du mest minnen med: min familj och mina vänner
Längtar du mest efter: mamma, saknar dig varje dag så tomt efter dig
Stör du dig på: en viss person som tror att han kan behandla en hur som helst
Gosar du med: Freja
Lagar mat: det gör jag, älskar att laga mat
Diskar: ja de är jag det med, men önskar ibland att man hade en diskmaskin

VILKEN?
Tidning läser du:
ljusnan och aftonbladet, mat tidningar, inrednings tidningar
Buss åker du oftast: linje 80
Frisyr har du: en frisyr som jag är väldigt nöjd med
Dag fyller du år: 29 november
Årstid föredrar du: sommaren, fast alla har ju sin speciella charm
Stad är du uppväxt i: ingen stad

VAD?
Gör du nu:
svara på dessa frågor och lyssnar på musik och en snarkande Freja som ligger i soffan
Gör dig till en bra människa: allt man har fått varit med om, fått uppleva och fått lära sig, bra erfarenheter
Gör dig till en dålig människa: hmm.. inget...
Vill du arbeta med: som sjuksköterska
Är roligast just nu: att få spendera helgen hos äldsta broder med familj
Har du på dig nu: efter att man haft jeans på sig hela dagen, så blev det ett par svarta mysbrallor från HM, svart ribbat linne från HM, grå tunn tröja VeroModa, bh, trosor och vita strumpor
Har du för smink idag: foundation, kajal, mascara och lite ögonskugga
Har du för storlek i skor: 37-38
Läser du för bok: sista boken av Camilla Läckeberg sjöjungfrun
Ska du göra nu: ta en kvällspromenad med Freja, sen prova det nya teet jag köpte idag och mysa ner mig i soffan och se tv.


Kommentarer
Maria

Kikar in för att läsa dina svar.



Trevlig helg mvh Maria

2009-04-24 @ 21:51:47
URL: http://www.mimali.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0