Jag undrar..?!

Vaknade upp vid 7 imorse till ett grått och trist väder, graderna visar bara 5 idag och det faller små, små regnstänk. Jag undrar, vart tog solen vägen?! Man är ju bortskämd med värme, 17 grader i skuggan och solsken nu, så man blir rätt less då det kommer dagar som dessa.

Tog en promenad med hundarna imorse efter frukost och sjön Grängen är nästan helt isfri. Ännu ett vårtecken! Blev så frysen efter promenaden att jag sitter här med raggsockor på och värmer mig med en kopp kaffe. Ska snart ta och fixa lite i köket, fick en ide igår som jag läre prova! Sen vid 15 tiden ska jag placera mig i stolen hos frisören. Ska bli så skönt att änligen klippa sig igen och få en ny frisyr. Det är på tiden nu och bli lite vårfräsch!

Ha en bra dag allesammans, hoppas solen skiner på er!


Kommentarer
Jenny

Haha jag har varit till frissan idag ja med =) fast jag hade tid kl 8 i morse så jag är redan vår fräsch ;) har bakat tårta nyss, erik fyller år idag. Ja jag ska uppdatera min blogg med mina ikea fynd =) Men nu ska jag ta en liten tupp lur (Edna löper så Terry piper hela nätterna så det blir inte så mycket sömn nu) Kram

2009-04-15 @ 13:11:26
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0