Utmaning

Sådär nu sitter man här nyklippt och fin i håret! Finns väl inget bättre än att vara nyklippt och supernöjd dessutom med sin nya fräscha frisyr, underbart. Gjorde min dagliga bloggrunda nu på kvällen och hittade en liten utmaning inne hos livet i byn, tänkte jag skulle anta mig den jag också.

Utmaning: skriv ner fem saker du ska göra under året och utmana sedan fem andra.

1. Ett helgbesök hos yngsta broder och sambo i Märsta/Stockholm i maj.
2. Jobba i sommar.
3. Umgås med nära och kära.
4. Köpa en ny soffa (längtar faktiskt, haha)
5. Unna mig lite nytt till lägenheten senare i år.

Jag utmanar Lotta, Jenny, Emma, Lotta och Sofie.

Ja jag vet, kanske inte så spännande saker som jag skrev upp, men just nu är det faktiskt inte så mycket annat planerat som jag vet av. Kommer det något mer spännande, så ska jag uppdatera med det på engång i bloggen, jag lovar! :)

Lite trött och slö nu så jag och hundarna ska mysa i soffan nu, massor av bra på tv:n ikväll. Tur är väl det. för ute är det riktigt busväder. Kallt (igen) och regnar till och från. Passar utmärkt att mysa inne under filten. Ska ta och skala mig en apelsin också.

♥ Ha en trevlig kväll allesammans ♥


Kommentarer
Livet i byn

Vad jätteroligt att du antog utmaningen! Jag ska också inta soffan med hundarna men först ska jag ut i stallet och ta in hästarna.



~Livet i byn

2009-04-15 @ 19:42:05
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Sofie/Syssla

Härligt med en klippning, och blir man dessutom väldigt nöjd är det ju väldigt kul!



Ska anta utmaningen!

Kram, Sofie

2009-04-16 @ 10:24:43
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0