1:a augusti

Tänk att juli månad redan är över, och vi börjar nu på augusti månad, vad fort det gått. Sommaren har bara rusat iväg tycker jag, fast man kanske inte ska kalla det sommar så som det varit nu. Vi hade dom där 2 veckorna efter midsommar som var helt underbara med otrolig värme, sen är det bara enstaka dagar som solen vågat sig fram. Man blir rätt less. Är detta den svenska sommaren? Hoppas att augusti blir bättre, så man kan ladda batterierna rejält tills hösten.

Har som sagt bara varit ledig onsdag denna vecka, så jag har fullt upp med jobb. Ikväll börjar jag inte förräns 14:30, skönt med en liten sovmorgon imorse måste ja erkänna. Kände att kroppen behövde det. Igår innan jag åkte på jobbet var jag iväg och fick den där dosan tum-EKG. Ska ha den dosan i en månad till och börja med. Ska nu bara komma ihåg att bära med mig den överallt. Och när jag får mina hemska hjärtrusningar är det bara att lägga tummarna på dosan och så registreras ett EKG, som man sedan skickar iväg till läkarna. Tänk vad tekniken gått framåt ;)

Just nu är det tusen tankar som snurrar i mitt huvud, känner mej smått stressad. Ska bli skönt att få vara långledig till veckan, jobbar bara ons-tors.

Nu ska jag ägna lite tid åt min goa tax som sitter här och tittar på mig. Lilla Freja du är min solstråle, du förgyller mina dagar!






Kommentarer
Anonym

tävla gärna till freja

http://enlitentax.blogg.se/2009/august/vinn-ett-power-bone-till-din-fyrbenta-van.html

2009-08-05 @ 01:10:37
Anonym

hej gumman

hur har eran helg varit

kram emma o abby

www.enlitentax.blogg.se

2009-08-30 @ 23:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0