Sommarvärme och ledighet

Kan det bli bättre start på en fredagsmorgon och dessutom min tredagars ledighet, än solsken och sommarvärme?! Igår var det ca 26 grader ute och strålande solsken, jobbade dock till 15:45 men hann med och njuta av kvällsolen på balkongen istl. Idag är jag ledig och det kändes så härligt att få vakna upp till solsken och blå himmel.

Sitter nu här men morgonkaffet, har precis ätit frukost och ska nu göra mig i ordning och sedan ta och gå till pappa och sätta mig i solstolen, med boken och radion som sällskap och såklart lilla Freja. Är då som sagt ledig hela helgen lång, så jag passar på att önska er alla en riktigt trevlig helg! Imorrn bär de av till Skärså för lite god mat. Åter på måndag med uppdatering om helgens äventyr :)


Kommentarer
Lotta

Nemen vad säger du? Har vi fin väder på besök :D Shohooooo! skall även jag/ vi ut och sola idag på lediga dagen. Skärså, vart ligger det? Hoppas ni får en underbar helg. Ring idag eller någon dag :)



Trevlig helg vännen! vi höres och synes. Hälsa Freja sötnöt :) Kram

2009-08-07 @ 10:39:31
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Hobbyfotograf Erica Pettersson

Svar: Tack :D



Och vilka fina bilder du fotar!

2009-08-08 @ 13:39:12
URL: http://pitetjej.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0