Nu är det fredagsmys i massor!

Nu är det fredag och underbar helg väntar oss. Sitter här i soffan under filten och raggsockor på (även en sovande tax som sällskap) och tittar på granen som jag alldeles nyss pyntat, pappa hittade en jättefin gran till mig. Nu känns det verkligen att det är julafton på torsdag. Mysigt. Utanför mitt fönster är det riktigt kallt idag, nu visar termometern på -23 grader. Får bli en myskväll inomhus, med massor av tända ljus, lite julte och clementin och så bonde söker fru och en film.

Ha en toppen helg nu allesammans! Det ska ialf jag ha. Imorgon står det bakning på schemat. Ska göra mjuk pepparkaka, bondkakor och knäck. Hoppas även på att vädret är mildare så jag och Freja kan ta en uppfriskande långpromenad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0