Stockholm here I come!!

Äntligen är fredagen här, så härligt. Och idag bjuds det på små snöflingor utanför mitt fönster, få se hur länge denna snö får vara kvar. Sitter just nu i soffan och tittar på nyhetsmorgon med en kopp te som sällskap och ljusen tänd. Mysigt. Ska snart bege mig ut för att uträtta lite ärenden och för att senare ta bussen ner till Jonte och Malin i Stockholm, kommer spendera hela min helg där, det ska bli så kul. Vi ska gå på stan imorgon, strosa runt och kika. Fika på nått mysigt ställe och sedan blir det julmarknad. Kommer en uppdatering då jag är hemma igen.

Nu önskar jag er alla en riktigt mysig helg! Och håll tummarna nu på att Erik vinner Idol ikväll, han kommer ialf få alla mina röster :-)



Kommentarer
Lotta

Hehe så bra att du redan är förberedd ;) Åhh Freja gofisa!



Vad roligt att du åker idag ner till vår huvudstad, hoppas du får en helt underbar helg, men det tvivlar jag inte på att du får :) Skall bli kul att höra uppdatering efterhelgen! :)



Ja men jättegärna, när vi ses kan vi gärna se om vi hittar några kort, kanske t.o.m. det DÄR kortet :)



Ha så jättetrevligt i stockholm nu Maria! Jag, Simon och Ebba önskar er en riktigt trevlig helg och tack så mycket!

2009-12-11 @ 13:32:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0