Helg igen

Ja då var det fredag igen, vad veckorna går fort. Man hinner inte riktigt med, fast det kanske beror på att man haft fullt upp varenda dag denna vecka, då brukar dagarna bara flyga förbi. I tisdags fick jag min nya bärbara data på posten, och ja man kan inte klaga på leveranstiden, tog bara nån dag så var den här och äntligen säger jag. Det är så skönt att man kan sätta sig varsomhelst och blogga =) Men jag och det nya tangentbordet har inte riktigt blivit vänner ännu, en annan är ju så van att skriva på ett annat. Men de kommer det också, vi får helt enkelt lära känna varann =)

Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe brevid mig och kikar på nyhetsmorgon, har alldeles nyss ätit en god frukost. Ska snart ta tag i dagens aktiviteter som är handla, dammtorka, dammsuga, torka golven och bädda rent. Sen på eftermiddagen kommer Lotta och lilla Ebba hit. Vi ska laga tacos och se på lets dance, trevligt. Annars tror jag att helgen i övrigt blir lugn. Men utifall jag inte hinner kika in hit något i helgen så passar jag på att önska alla en trevlig helg! Och så säger jag grattis på namnsdagen Freja gumman =)

Kram ♥


Kommentarer
Lotta

Åh bloggens första inlägg skrivet på din nya laptop hihi! :D Grattis! invinging. Hehe ja gud ja innan man lär känna det nya mindre tagentbordet. ÅH grattis freja :) Så hon har namnsdag idag, läre gratta henne när vi kommer! ;) Hoppas städdagen går bra! ses senare :) Gott med tacos ikväll, nam nam.

2009-01-23 @ 09:57:46
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

haha goingar! Självklart får du hänga med nästa helg om du vill det, bara att säga till. Ha en trevlig dag, ses snart! :)

2009-01-23 @ 12:15:48
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anonym

jadå :D

recept kommer alldeles strax in på bloggen

dom luktar goda:D

www.enlitentax.blogg.se

2009-01-23 @ 16:58:31
Emma

Gör de :D

får jätte gärna lov o kopiera texten om du vill lägga upp den i din blogg också :)

kram på dig o freja

2009-01-23 @ 17:35:57
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Livet genom Elins ögon

Tack

Tittade också på Lets dance igår, det är en härlig fredags sysselsättning. Trevlig helg på dig med :)

2009-01-24 @ 08:02:04
URL: http://elinstorm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0