Ikea på en söndag

Planerna för denna söndag var inget speciellt. Hade bokat tvätttid hela dagen, tänkte städa lite och bara ta de lungt, en vanlig lugn söndag bara. Vaknade vid 8:20. Åt en god frukost till nyhetsmorgon och tog sen en långpromenad med Freja. Vid 11 tiden ringde Nettan och frågade om jag ville följa med henne och Freddan (en utav mina bröder) till ikea. Självklart tackar man ja till en sådan fråga. Tog en snabbdusch, gick ner och tog reda på den första maskinen med tvätt och bokade om tvättiden tills imorrn och gjorde mig iordning. Lämnade Freja hos pappa och sen åkte vi.

Väl på ikea, var det lagomt med folk. Strosade runt ett tag och handlade innan vi gick och åt mat. Med hem i ikeapåsarna var det doftljus, värmeljus, ribba tavelram med plats för 3 st kort, en vit pläd, förvarningslådor och en klocka. Köpte även en rosa kofta på HM och vita stickade over knee strumpor. Vi var åter hemma runt 19:30 tiden.

Nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan under min nya pläd, iklädd flanell pjyamas och se en film innan läggdags.








Kommentarer
Therese

Hej och tack för kommentaren :) Långfärdsskridskor var verkligen mysigt, du borde testa! Behöver inte åka långt, eller fort. Bara prova glida fram på isen...

2009-01-19 @ 15:56:13
URL: http://tessides.blogg.se/
Lotta

Vad mycket fint du hittade på ikea :) Kul att åka dit! Tack ännu en gång för att du tog Ebba en stund :) Nu ligger hon här bredvis i soffan och har faktiskt piggnat till lite haha. Sov heeeela tiden i bilen. Ne nu blir det pluggande. Hoppas städningen går finemang! :) Glad personal imorgon hehe!

2009-01-19 @ 17:09:28
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0