Torsdag med plugg och lasange

Då var det snart slut på denna vecka och imorgon är det fredag igen. Vad veckorna går fort, jag förstår inte. Idag har jag och Lotta pluggat matte, och det känns jättebra, känns att jag kommer klara provet nästa gång, nu gäller det bara att plugga, plugga så det fastnar i huvudet =) Men bara jag tänker på vad denna kurs kommer att göra, att jag kommer kunna söka in på mitt dröm programhögskolan, så blir man väldigt taggad och peppad att nu ska jag klara detta prov och kurs. Känns att målet är väldigt nära nu och det är tack vare Lottas hjälp och tålamod som sitter och räknar matte med mig, tusen tack Lotta! Du är guldvärd. Efter att ha haft näsan i matteboken större delen av dagen, tog jag och Freja oss en tur på sparken, uppfriskande och härligt!

Ikväll var det jag som stod för middagen hos pappa, lagade lasange. Gott och det går snabbt att göra, mätta och belåtna slog vi oss ner i soffan och tittade på tv. Nu ska jag sätta mig i soffan och se på lyxfällan och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan sovdags. Morgondagen är det städning och promenad som gäller, sen på kvällen ska jag och mina bröder på bandy, det ska bli kul. Hoppas på varm choklad att värma sig med sedan då man kommer till pappa efter matchen =)

Bjuder på två st bilder på Freja som jag tog imorse då vi busade lite =)






Kommentarer
Emma

Puss på världens sötaste Freja :)

2009-01-30 @ 19:00:52
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0