Ut med julen, in med nytt

Fredagen är här och andra dagen på år 2009. Och första dagen då graderna utomhus börjar krypa neråt. Just nu är det minus 4 grader och det faller snö. Mysigt värre! Idag har jag packat ner min jul i lådorna igen, jag blev så less på julen att jag inte orkade ha kvar den. Så alla tomtar, juldukar och julgardiner är nu puts väck och vackert nerpackat till nästa jul. Dock fick ljusstakarna och stjärnan i fönstren vara kvar ett tag till, likaså julgranen. Den lyser ju så mysigt på morgonen då man vaknar. Nu detta året ska jag inte börja julpynta för tidigt, får då blir det som nu, man lessnar så fort.

Har alldeles nyss ätit kvällsmat, tacos. Ska ta en kvällspromenad med Freja nu innan vi myser ner oss i soffan och ser på tv och sen en film. Fredagsmys helt enkelt.

Trevlig helg allihop!




Dessa söta små ljuslyktor fyndade jag på Ekmans

          Nya gardiner, som jag fyndade på second hand


Kommentarer
Lotta

Vilken mysfredag! :) Ja så fort vi kommer till byn skall även våra julsaker ner i lådorna. Slut på julen nu tycker jag. Hoppas ni får en mysig kväll, Ebba och Simon hälsar! hihi. Vi ses snart :) Kram kram

2009-01-02 @ 21:45:32
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0