Vitaminkick

Såhär i förkylningstider då bacillerna flödar överallt är det bra att proppa i sig c-vitaminer. Jag hade många apelsiner som började göra sitt, så jag beslöt mig för att pressa färsk, god apelsinjucie i råsaftcentrifugen. Underbart gott. Några clementiner fick också följa med ner. Ute faller stora snöflingor, mysigt. Ska ta en liten promenad med Freja nu, senare idag ska vi ta bussen upp till Lotta och lilla valpen Ebba. Har inte setts på 3 veckor nu så det ska bli jättekul. Har massor att prata om.

Vill även tacka för alla fina kommentarer jag får, ni är underbara allihop =)
♥ Stor Kram Till Er Alla ♥







Kommentarer
Klara

Hej hej! Ja, jag hoppas verkligen att du ska bli frisk. Tänker på dej! Vi läser just nu en del 2 kurs i vetenskaplig teori och metod. Den är ju inte så värst rolig, men snart är den över. inte alls långt kvar. sen ska vi läsa en kurs som heter ledarskap i vården, tror jag. Hmm hur jag tycker, alltså jag tycker faktiskt att du ska läsa till sjuksköterska på engång. För att när du har läst 1.5 år till sjuksköterska så är ju du uska också, så om du känner då att du inte vill bli ssk så kan du ju hoppa av. Och om du känner efter ett tag att du vill bli ssk så kan du ju börja där du hoppade av liksom. Så slipper du "förlora" några år så att säga. Men kommer du måsta ta lån när du ska läsa till uska? isf tycker jag aboslut att du ska läsa till ssk direkt. Men det är ju du som ska känna att det är rätt! Massor av kramar

2009-01-08 @ 20:17:51
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/
Lotta

Vad roligt det var att ses idag! :) Hihi. Och så ses vi imorn igen, kul kul kul! Gott med god mat och Let´s dance. Guud så man längtat :) Ha en mysig kväll, hälsa Freja gos!

2009-01-08 @ 20:19:11
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0