Foton

Helgen är över och måndagen här med ny vecka och snart även juli månad över. Helgen har varit jättebra. Lördagen var rolig, med fest hos Lotta och sen utgång, persmässan. Denna vecka är det jobb som gäller, är ledig bara onsdag. Så blogg inläggen kommer nog inte vara så täta denna vecka.

Fick ju som sagt mitt nya objektiv till kameran på posten i fredags och ivrig som man är så måsta jag bara ut och prova det innan jag begav mig till jobbet, och som tur var så var det uppehåll med regnet då. Fotade lite på Freja och lite naturbilder. Men man har ju inte lärt sig riktigt ännu, det kommer de med. Bjuder på tre st foton ialf.

Hoppas ni alla haft en bra helg!









Kommentarer
Jenny

Hej! fina bilder, det blir ju helt annat med det objektivet. Jag är super nöjd, så himla roligt att fota med det. Hoppas du oxå är nöjd. Kram

2009-07-28 @ 12:08:53
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Hahaha meeeen gud vilket härligt kort på Freja när hon kutar! :D Vilka fina kort! Det första kortet på Freja blev ju superbra. Kul att du resan är ute och fotar med det nya obejtivet :) vilken kamera du har!



Hoppas ni har det bra. Är också ledig bara imorgon och på söndag också :) Så vi jobbar på vi! Duktiga det är vi. Höres någon dag vännen. Ha en fortsatt trevlig kväll och ledig dag. Kram från mig och Ebba.

2009-07-28 @ 22:09:09
Anonym

underbara bilder på Freja!

kram emma o abby

www.enlitentax.blogg.se

2009-08-01 @ 12:01:57
Foto i norr - Marie

Hejsan. Objektivet som bilderna är tagna med är ett Nikon AF 50/1,8D, och så använde jag mig av ett close-up +4 på linsen. Ja men det var jätte kul att du är nöjd med objektivet den har jag använt mig av mycket när jag hade ett sådant i mitt ägo. Testa dig fram med det så ska du se att du blir mer och mer hemma med det ska du se. Jätte fina bilder och jag vill se mer nu av dom fortsättningsvis också, ha det gott!

2009-08-04 @ 21:15:39
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0