Fredag, helg och jobb

Då var fredagen här igen och med den helg. Har jobbat idag mellan 8-15:30. Jobbar även imorgon kväll och delad tur på söndag. Men som det ser ut just nu så spelar det inte så stor roll att man jobbar för ute regnar det till och från och det ser ut som att det inte kommer bli nån bättring med vädret ihelgen.

Fick ett sms av Lotta på jobbet idag att hon och Simon kommit in på högskolan i Trollhättan, stort grattis till er båda. Glad för eran skull. Tyvärr så var inte mitt första besked lika roligt, har än så länge bara kommit in som reserv på alla tre skolor jag sökt sjuksköterskeprogrammet på, andra antagningsbeskedet kommer i början av augusti. Bara att hålla tummarna på att jag kommer in! Vill ju så gärna börja plugga nu, så snälla snälla! Är peppad till 110 % att få sätta sig i skolbänken igen och få utbilda sig till något som man verkligen brinner för och längtar tills man får jobba med. Så man kan väl säga att jag är rättdeppig ikväll. Ska trösta mig med lite fruktsallad och en chokladbit, mysa ner mig i soffan under filten, tända en massa värmeljus och titta på film. Och unna mig en skön sovmorgon imorgonbitti och sedan ta en lååång promenad med stavarna och rensa tankarna. Härligt!

Ha en bra helg allesammans!





Kommentarer
YATZYSYSTRAR

Jättefina bilder! Lust att anmäla dig till veckans blogg hos oss? :)

http://yatzysystrar.blogg.se/2009/july/anmal-dig-till-veckans-blogg.html

2009-07-10 @ 22:53:05
URL: http://yatzysystrar.blogg.se/
Foto i norr - Marie

Hej och tack för dina rader. Ang om mina bilder så kommer dom direkt från kameran jag redigerar väldigt lite mina bilder och med dessa bilder har jag gjort ingenting alls. Hoppas du får en fin dag! :)

2009-07-11 @ 15:26:50
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Lotta

Hej vännen!



All lycka till från oss att du kommer in och får ett mer glatt besked. Håller verkligen fler än alla tummar och tår som finns. Du vill ju verkligen och du är som gjord för det yrket!! Hoppas hoppas! Tack så mycket maria för din gulliga omtänksamhet. Man blir rörd :)



Hoppas ni haft en jättebra söndag! Nu skall jag skriva blogg och lägga in fler bilder från igår. Kram från oss hihi. Hoppas (om du inte kommer in) att du kommer och hälsar på oss i September! :D

2009-07-12 @ 18:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0