Nu är det fredagsmys!

Nu är det äntligen fredag och helg och ledigt för min del. Jobbade 8-15:30 idag, men tog inte någon lunchrast på 30 min så jag smet hem vid 15 redan, skönt då de är fredag och helg. Är ledig imorgon och på söndag. Börjar inte förräns 15:45 på måndag, härligt! Och äntligen har det blivit lite svalare väder ute, just nu är det 24 grader. Lagomt. Väldigt skönt efter 2 veckor med tryckande hetta.

Ikväll blir det fredagsmys. Ska snart ta och laga tacos, var ett bra tag sedan man åt det. Köpte även jordgubbar på ica nu, som ska avnjutas med vispad grädde, till filmen jag ska se senare ikväll Imorgon ska jag iväg till hjärtläkaren min och sen handla lite på stan. Blir grillning på kvällen och ett glas vin, gott. Söndag får bli en mysdag, med städning, promenad och film.

Ha en trevlig och mysig helg allihop ♥






Kommentarer
Emelie

Ooh, vilket fredagsmys! Låter riktigt gött. Tacos blir ju aldrig fel alltså...



Checka min blogg!

2009-07-06 @ 00:12:32
URL: http://mli.blogg..se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0